Nasze kursy

CZAS ODKRYWANIA
Matematyka EZO 4 - 6 lat
Zajęcia z matematyki prowadzone są zgodnie z programem EZO - Eksperymentuj, Zrozum, Oblicz. Czas Odkrywania przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym od 4 do 6 lat. To pierwszy kontakt z arytmetyką i geometrią. Każde spotkanie jest pełne różnorodnych pomocy dydaktycznych i gier. Dzieci rozpoczynają swoją edukację matematyczną od eksperymentowania, zabaw w małych grupach, dyskusji oraz rozwiązywania problemów matematycznych. To czas zabawy połączony z nauką różnorodnych zagadnień matematycznych.
BUDUJEMY FUNDAMENTY
Matematyka EZO 1 - 3 klasa SP
BUDUJEMY FUNDAMENTY - to trzy roczne programy do nauki matematyki. Tematy realizowanych zajęć wykraczają poza szkolną podstawę programową. To czas poświęcony między innymi na naukę wszystkich działań arytmetycznych, wielu zagadnień z geometrii płaskiej i przestrzennej. Dzieci w czasie wykonywanych eksperymentów i ćwiczeń uczą się logicznie myśleć, formułować wnioski i dyskutować. Poziom zajęć dostosowany jest do możliwości i umiejętności uczniów. W czasie warsztatów dzieci zbudują mocne fundamenty swojej matematycznej wiedzy.
MOZOLNA PRACA
Matematyka EZO 4 - 6 klasa SP
MOZOLNA PRACA - składa się z trzech rocznych kursów matematyki. Tematy realizowanych, godzinnych zajęć wspierają dzieci w szkolnej edukacji lub rozwijają ich matematyczne talenty. Zrozumienie matematyki na tym etapie daje z dużym prawdopodobieństwem szansę na osiąganie sukcesów w kolejnych latach nauki. To czas kiedy kontynuujemy naukę logicznego myślenia i uczymy dzieci samodzielności w uczeniu się. Pokazujemy, że dobry trening zawsze zamienia się na szkolny sukces.
ZBIERANIE PLONÓW
Matematyka EZO klasa 7 i 8 SP
ZBIERANIE PLONÓW to dwa roczne kursy przygotowujące uczniów do egzaminu z matematyki kończącego naukę w szkole podstawowej. W czasie zajęć utrwalamy i rozszerzamy wiedzę matematyczną młodzieży. Konieczność dodatkowego treningu z próbnymi arkuszami egzaminacyjnymi sprawia, że uczniowie odnoszą duże sukcesy na egzaminie oraz świadomie decydują o poziomie na jakim będą realizowali matematykę po ukończeniu SP.
Przejdź do treści